Med epidemijo odpovedujemo delavnice.
Spletna trgovina deluje normalno, potrudili se bomo, da bodo naročeni izdelki že naslednji dan pri vas.
Osebni prevzem izdelkov in plačilo po povzetju do nadaljnjega nista možna.
Skrij obvestilo

Vivaness 2020 in trendi v naravni kozmetiki

Sejma Vivaness, ki vsako leto poteka v Nuerenbergu v Nemčiji, sem se letos udeležila drugič. Če bereš moj blog, potem veš, da sem v teh dveh letih “obdelala” kar nekaj drugih svetovnih sejmov in konferenc, med drugim Indie Beauty Expo v New Yorku. Zakaj znova Vivaness? Predvsem sem želela preveriti, katere novosti in trende nam ponuja “zibelka” ekološko certificirane kozmetike.

Zero waste na potenco

Če sem v blogu, ki sem ga napisala pred dvema letoma, zero waste umestila med trende, bi ga letos z malce sarkazma lahko uvrstila med “overdose”;). Prav zares – stojnice so se kar šibile od trdih mil, trdih šamponov in balzamov za lase, kopalnih kroglic, masažnih ploščic in izdelkov v prašku. Svoje zero waste izdelke so predstavile dobro znane znamke kot Logona, Sante in i+m Berlin. Mojo pozornost so pritegnile tablete za prhanje Ben & Anna, ki jih pred uporabo preprosto zmešamo z vodo.

Prednost tovrstnih izdelkov naj bi bila tudi v tem, da so anhidridni, kar pomeni, da ne vsebujejo vode – pri čemer proizvajalci pravijo, da pripomorejo k varčevanju z vodo. Sprašujem se, ali izdelki “zero-waste” in “brezvodni” zares obstajajo. V vsakem primeru namreč zajemajo embalažo in če ne drugega, je voda potrebna pri proizvodnji. Bolj bi ustrezalo ime “less waste” in “less water.” Samo razmišljam …



Konoplja in CBD

Konoplja in CBD ostajata v trendu. Primavera je predstavila svojo novost, konopljino olje, izdelke s konopljo pa smo lahko preizkusili tudi na stojnicah znamk Bioturm, Styx, Pura Vida in seveda Hemptouch, ki je bila edina slovenska znamka naravne kozmetike na sejmu. Z veseljem sem poklepetala s simpatičnim timom in zares sem navdušena, da imamo v Sloveniji znamko naravne kozmetike, ki je uspešna na mednarodnem trgu.

Dobro počutje in velnes

Primavera me je navdušila z razširjeno ponudbo aromaterapevtske kolekcije. Razpršila za prostor, roll on-i in mešanice eteričnih olj so dobile novo, barvito podobo. Vonji so preprosti, a opravljajo svoje “aromaterapevtsko” poslanstvo: dvig koncentracije, sprostitev, dezinfekcija prostora, dobra volja …

Izdelki za umivanje zob in čiščenje ustne votline

Na nobenem sejmu doslej nisem zasledila toliko izdelkov za ustno nego. Med njimi je kar nekaj izvirnih, na primer prašek, ki se spremeni v ustno vodico. V embalaži “za na pot” ga je predstavil nemškistartup Qikfresh.

Lasna kozmetika

Ne samo trdni šamponi in balzami za lase – v trendu je celotna lasna kozmetika, od šamponov in balzamov do izdelkov za oblikovanje pričeske. Švicarska znamka naravne kozmetike Farfalla, ki je znana tudi po eteričnih oljih, je predstavila novo kolekcijo lasne kozmetike. Osebno so me pritegnili šamponi finske znamke Four Reasons. Preizkusila sem njihov šampon in balzam za lase in moram reči, da sta ena boljših naravnih izdelkov za nego las, kar sem jih kdaj preizkusila.

Čedalje več moških ustanoviteljev

Najbolj zabavno na sejmih je, da lahko poklepetaš z ustanovitelji znamk. Med njimi je bilo kar nekaj moških, ki so obenem formulatorji izdelkov. Kolekcije Lederhaas, Bad Weather in Oppidum zaznamujejo unikatni, nekoliko ekstravagantni vonji, kar je mojemu nosu zares prijalo – posebej ker so bili vonji večine izdelkov na sejmu narejeni “po istem kopitu”.

DIY

Prednost doma izdelane kozmetike je, da točno veš, katere sestavine si izbral in da izbiro prilagodiš svojemu tipu kože. Ta koncept smo videli tudi na sejmu – le kdo se ne bi razveselil negovalnega olja za lase, ki je izdelan samo zate?

Predavanja in okrogle mize

V sklopu sejma se je zvrstilo lepo število predavanj in okroglih miz, ki jih vedno rada obiščem, saj dobiš informacije iz prve roke. Naj povzamem bistvo v nekaj stavkih:

  • Če smo še lansko leto o obnovljivosti govorili kot o trendu, lahko rečemo, da je obnovljivost v 2020 že nuja. Blagovne znamke, ki o obnovljivosti ne razmišljajo, v prihodnosti preprosto ne bodo obstajale.
  • Naravna kozmetika ni več niša, saj predstavlja kar 11 % delež na trgu in raste hitreje kot konvencionalna ali “nature-inspired”.
  • V inovacijski krog obnovljivosti je pomembno vključiti vse faze, od pridobivanja sestavin, do embalaže, proizvodnje in marketinga.
  • Kupci so čedalje bolj osveščeni, zato se “greenwashing” na dolgi rok gotovo ne bo obnesel.

Ob slovesu od sejma se mi je porodila vprašanje: Kakšna bo kozmetika čez deset let? V katero smer gredo inovacije?

Na to vprašanje bom skušala odgovoriti na predavanju na 2. simpoziju naravne in ekološke kozmetike, ki bo 18. aprila 2020 v M hotelu v Ljubljani. Če želiš okusiti vsaj delček svetovnega gibanja naravne kozmetike, moraš biti zraven!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja