Loading..

Izdelek je v košarici.



Pričaraj si cvetoči vrt!

Splošni pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Magnolija p so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Magnolija (v nadaljevanju »trgovina« ali »trgovina Magnolija«) upravlja podjetje Magnolija, Nina Medved s.p. Ob registraciji v sistem trgovine Magnolija, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Opredelitev pojmov

  1. Spletna trgovina Magnolija je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
  2. Uporabnik je oseba (fizična ali pravna), ki uporablja spletno trgovino Magnolija.
  3. Ponudnik storitve je Magnolija, Nina Medved s.p., Gabrovka 60, 1274 Gabrovka.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine Magnolija, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem..
 

Podatki o podjetju 

Ponudnik spletne trgovine Magnolija je:
 
Magnolija, Nina Medved s.p.
Gabrovka 60
1274 Gabrovka
Matična št. 3939766000
ID za DDV: SI73254479
 

Kontaktni naslovi

Za vse informacije se lahko obrnete na elektronski naslov trgovina@magnolija.si. Če nam elektronske pošte ne morete poslati, nas lahko pokličete na telefonsko številko 01 8971 041.

Informacije o izdelkih in storitvah


Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine Magnolija ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

Dostopnost informacij

Ponudnik se obvezuje, da bo kupcu vedno zagotovil:

• a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
• b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
• c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
• d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
• g) način plačila in dostave,
• h) časovno veljavnost ponudbe,
• i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
• j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Prijava 


Ob registraciji v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.  

Postopek nakupa


Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v roku 3 delovnih dni. Če je rok dobave več kot 3 delovne dni, ponudnik o tem obvesti kupca.

Način plačila


Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja trgovine Magnolija po ponudbi/predračunu

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. 

Pravica o odstopu od nakupa/vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Dobavni rok


Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovnih dni v ostalih primerih pa do 30 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava


Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljke pošiljamo s priporočeno pošto. V kolikor se odločite za način plačila Po povzetju, vam bo Pošta Slovenije zaračunala Vplačilo obrazca UPN (Pošta Slovenije - cenik ostalih storitev). Provizija, ki si jo na ta način zaračuna Pošta Slovenije, ni vključena v strošek dostave in jo v celoti poravna kupec. 10. 8. 2015 znaša ta znesek: 1,05€ za vrednost vplačila do 98€, 1,07% vrednosti za vrednost vplačila do 501€ in 5,36€ za večje vrednosti vplačila.

Stroški dostave znašajo 3,50 €.

Za nakupe v znesku 40 € in več je poštnina brezplačna! 


Veljavnost ponudbe


Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost


Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev trgovine Magnolija pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pritožbe


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@magnolija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Želimo vam obilo prijetnih in dišečih nakupov!

Nina Medved, Magnolija