Smo na dopustu! Vaša naročila bodo odposlana po 1. 8.! Skrij obvestilo

Indie Beauty Expo, New York

Verjetno že veš, da je New York moje najljubše mesto na svetu in da sem tu živela skoraj deset let. Zato sem neskončno veselila tega poletja, ko sem si znova “prislužila” grižljaj velikega jabolka; še posebej, ker se je v času mojega obiska odvijal sejem “neodvisne lepote” Indie Beauty Expo.

Indie Beauty Expo je bil ustanovljen leta 2015 kot podpora neodvisnim kozmetičnim znamkam.

Sejem se zgodi vsako leto v petih mestih – New York, LA, Dallas, London in Berlin. Cilj sejma je, da poveže kozmetične brende s trgovinami (potencialnimi prodajalci) in mediji. Pred New Yorkom je bil sejem odprt tudi za kupce, vendar je bil zdaj prvič zaprtega tipa in namenjen samo večjim prodajnim hišam ter medijem.

Ko sem stopila v ogromno halo Pier 94 na zahodni strani Manhattna, se mi je kar malce zavrtelo od milenijskega blišča. Neonske luči, kavči umazano roza barve, kavarna on-the-go in postojanke za selfije so me opomnile, da smo leta 2019 in v NYC, seveda.;)

Sejem je trajal dva dni, na njem se je predstavilo blizu 240 znamk.

Razstavni prostori so se bohotili z izdelki za nego kože, ličili, velnes izdelki in prehranskimi dopolnili. Čeprav sem se udeležila že večih podobnih dogodkov v Evropi – Cosmoprof, Vivaness, Pitti Fragranze – je bila to moja prva izkušnja z večjim sejmom čez lužo.

Kaj je v ZDA drugače?

  • V Evropi ima velika večina znamk ekološke certifikate, v ZDA pa praktično nobena (na sejmu so imele certifikate samo znamke iz Evrope).
  • Medtem ko je v Evropi velik poudarek na trajnosti in obnovljivih virih, je v ZDA poudarek na privlačnosti in komunikaciji s ciljno publiko.
  • Ameriški sejem je bil veliko bolj sproščen in ne tako “resen”. Res je tudi, da na sejmih v Evropi nastopajo že uveljavljene znamke, medtem ko je bilo tu veliko novincev. Večina lastnikov, s katerimi sem se pogovarjala, mi je povedala, da so na trgu šele leto ali dve; nekaj pa jih je ravno lansiralo prve izdelke.
  • Recepture izdelkov evropskih znamk so v povprečju bolj izpiljene; ne smemo pozabiti, da se je naravna kozmetika začela razvijati v Evropi, natančneje v Nemčiji, ki je postavila visoke standarde kvalitete.

Katere so podobnosti med ZDA in Evropo?

  • Naravna kozmetika se bliskovito razvija – kupci sprašujejo, kaj je v izdelkih, od kod so sestavine, kakšen vpliv ima izdelek na naš planet …
  • Tako v Evropi kot v ZDA se znamke odzivajo potrebam specifičnih demografskih skupin (npr. kozmetična linija, ki je namenjena ženskam, ki prebolevajo raka).
  • Trend CBD-ja. Na Indie Beauty Expo je bilo najmanj 20 linij, ki temeljijo na CBD-ju.

Kaj mi je bilo na sejmu najbolj všeč?

Vzdušje. Lastniki znamk so klepetali in izmenjevali izkušnje, ni bilo občutka tekmovalnosti. Sejem je imel odličen spremljevalni program, na katerem so se predstavili marketinški strokovnjaki in lastniki brendov.

Tovrstni sejmi se mi zdijo zares dragoceni, ker lahko izmenjaš besede neposredno z ustanovitelji blagovnih znamk. Izdelek ni dovolj – vedeti hočem, kdo stoji za temi izdelki, kakšna je njihova filozofija, njihova pot, njihov “zakaj”

Sejem je trajal samo dva dneva, zato sem se oglasila samo na stojnicah, ki so pritegnile mojo pozornost. Na kratko se sprehodimo čez sejem.


Poličke so se kar šibile od izdelkov s CBD-jem. Kreme za obraz, masažna olja, roll-oni, pudri, čokoladice in celo žele bombončki so bili začinjeni s CBD-jem. Naletela sem celo na obliže s CBD-jem in intimno olje. Prav zanima me, kako dolgo bo trajal trend CBD-ja v ZDA in ali se bodo na trgu obdržale vse te kolekcije.


Edina linija s 100 % naravnimi parfumi je bila kolekcija IME, zbirka devetih parfumov, poimenovanih po muzah, ki jih izbereš glede na počutje in osebnost. Odločila sem se za Kleio (elegant), mojstrovino, v kateri se prepletajo cvetni in lesni vonji. Ustanoviteljica linije Tonia je priletela iz Avstralije. To je bil njen prvi sejem čez lužo in potožila je, da je zelo naporno.


Luksuzna kozmetična linija Henua Organics ima korenine na Finskem. Ustanovili sta jo sestri, ki sta želeli predstaviti kozmetiko s 100 % aktivnimi učinkovinami in sestavinami skandinavskega izvora. Pritegnila me je embalaža in zgodbice, ki spremljajo vsak izdelek. Fleeing from the hectic crowds for a moment to regain inner peace and radiance, piše na obraznem olju “Miracle vitamin oil”. Za 15 ml stekleničko tega olja boste odšteli 129 €.

Linija parfumov Kierin NYC je v steklenički ujela zgodbe New Yorka: Sunday Brunch, 10 AM Flirt, Nitro Noir in Santal Sky so eklektični uniseks parfumi. Ne gre za naravne parfume, vendar se označujejo za “clean”, kar pomeni, da so materiali iz obnovljivih virov, da je embalažo mogoče reciklirati in da ne vsebujejo ftalatov etc. Simpatičen tim ustanoviteljev mi je polepšal dan z izvrstnim smislom za humor!

Če imaš občutljivo kožo, priporočam linijo naravne kozmetike Pai. Sarah Brown, ustanoviteljica, je linijo zasnovala zaradi težav s svojo kožo. Sarah je bila gostja okrogle mize in me je prepričala s svojo preprostostjo, pa tudi vztrajnostjo in pogumom.

Kar nekaj linij je bilo zasnovanih posebej za intimno življenje žensk. Quim ponuja več izdelkov za nego in radost vagine. Ustanoviteljica pravi, da želi z izdelki pomagati ženskam vzpostaviti stik s svojim telesom.

Takole, prav fino je bilo pokukati v najbolj sveže dogajanje na področju naravne kozmetike! Seveda sem poleg sejma v New Yorku obiskala tudi trgovine z naravno kozmetiko kot sta The Detox Market in Credo Beauty ter preizkusila izdelke kozmetičnih linij, ki jih spremljam preko spleta.

Obisk ZDA je potrdil, da je naravna kozmetika svetovni trend in da bo tudi v prihodnje deležna lepega kosa “pogače” v biznisu, ki naj bi bil leta 2025 vreden 25 milijard dolarjev.

Bomo trendu sledili tudi v Sloveniji? Enkratna udeležba na 1. Simpoziju naravne in ekološke kozmetike v aprilu je dokazala, da je zanimanje za podjetništvo na področju kozmetike veliko. Tako da že kar najavljam 2. simpozij – predvidoma bo marca 2020.

Če imaš podjetniškega duha in te zanima vse naravno, potem se nam obvezno pridruži na Podjetniškem brunchu v Kuchi 28.9. Tema našega prvega srečanja bo mindset & vizija. Si pripravljena na izziv?

Svoja znanja s področja formulacije kozmetike delim na Tečaju formulacije naravne kozmetike in na naprednem seminarju Aktivna pomlajevalna kozmetika. Na sejmih in potovanjih vedno dobim veliko vzorčkov izdelkov, ki jih preučujemo na delavnicah.

Če iščeš podporo pri svojem biznisu, sem na voljo za osebno svetovanje in formulacijo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja